Välkommen!

Från mig till dig...

måndag 3 oktober 2011

sommaren är nog nu över

Hej!
Haft en varm och härlig sommar. Fått se Mattias, Kristinas och Elsas "nya" hem. Vi tre från Boden hade en underbar tid hos dem. Fick hjälp att ta mig in på toaletten, men det gick bra. Pojkarna bar mig upp för trappan så att jag fick också se övre plan.
Mattias och Elsa har också varit hos en vecka och till den helgen kom också mamma Kristina.
Tobias får vi rå om en hel del och han är till stor hjälp. Nu har han återvänt till studierna och vår lilla solstråle har blivit dagisbarn.
Efter Tomas älgjakt blev jag ordentligt sjuk i en vecka och då blir bena svagare och man får svårare med balansen. Kröp åter en dag på golvet och min starke älskling fick hjälpa mig upp.

Nu har det bara två veckor tills min älskling blir hemma. Han tar förtida för att kunna stötta mig mer. Vilken underbar man! Hoppas vi orkar resa lite. Drömmer fortfarande om husbil, men hitta en som passar mig är inte så enkelt.
Nu har jag för första ggn mist en ALS-vän. Denna sommar blev hennes sista. När blir det min sista? Usch vad jag avskyr dessa tankar. Jag vill ju leva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar